Foto's! - Reisverslag uit Gatitu, Kenia van Ineke Felen - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Gatitu, Kenia van Ineke Felen - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: inekefelen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

07 Juli 2010 | Kenia, Gatitu

Lieve mensen,

Bijgaand de beloofde foto's, ze spreken hopelijk voor zichzelf!

  • 07 Juli 2010 - 07:32

    Francis:

    Dag Ineke,
    Klinkt allemaal heel bijzonder wat je meemaakt. Ik was erg benieuwd naar je foto's maar ik zie er nu maar 1. Zal vast nog wel opgelost worden dus ik hou je berichtjes in de gaten.
    Hier gaat alles prima. De start van de vakantie begint overal merkbaar te worden. Het is buiten lekker warm dus dat helpt ook mee.
    Ah ik zie al meer foto's verschijnen. Mooi hoor!

  • 07 Juli 2010 - 08:17

    Peter-Scheveningen:

    Wat een foto's. Je geniet zichtbaar en dat moet ook. Ben benieuwd hoeveel uur je per dag werkt en hoeveel vrije tijd je hebt. Ga zo door en keep up the good work!

  • 07 Juli 2010 - 11:31

    Wil.:

    Hallo Ineke,
    Zo te zien is het in Kenia kouder dan in Nederland.
    Ik heb met bewondering jouw reisverslag gelezen en de foto's bekeken.
    Warme groeten voor een bijzondere schoonzus.

  • 07 Juli 2010 - 11:43

    Corine:

    Hee Ineke, ik vind het erg leuk om nu de foto's erbij te zien. Het geeft een nog beter beeld van hoe anders het allemaal is. Het moet een hele ervaring zijn zo. Heb je nou te championchip nog op je schoen zitten??
    Heel veel succes nog daar!
    Groetjes, Corine.

  • 07 Juli 2010 - 12:51

    Anita Wientjes:

    Hallo Ineke, lag hier voor pampus door het zeer warme weer, Ik kan er niet tegen. Is het daar ook zo bloedheet. Wat een geweldige ervaring voor je, ja helaas in goede en slechte zin maar je neemt wel een "bosje" ervaring in je rugzakje mee terug en dat maakt geestelijk rijk. Ben benieuwd naar je verhalen. Leuk jouw witte "kopje" tussen die zwarte op de foto. Kom behouden terug. Krjg lieve groetjes van Anita

  • 07 Juli 2010 - 13:15

    Anita Wientjes:

    P/S zie dat het 22 graden is als ik goed lees, nou dat is te doen he. Je hebt ze ook al gek gemaakt voor Oranje. Nou hier is het een al Oranje ook bij de Veste en wat denk je van de vuvuzela, horend dol als je maar leut hebt,toch. Kan me voorstellen dat je een beetje heimwee hebt want daar verblijf je toch in een geheel andere wereld en dan is leut niet zo vaak aan de orde alhoewel je ook best wel eens zal lachen naar ik aanneem. Het gaat hier weer erg warm worden hebben ze voorspeld. Voor jou nog even en dan mag je al de mensen die jou lief zijn weer in je armen sluiten kijk daar maar weer naar uit. Doeg, nogmaals lieve groetjes van mij.

  • 07 Juli 2010 - 13:36

    Anita Wientjes:

    Oooh,gut nog een triest berichtje vergeten. Dhr. v.Maassen (Duffelt)(Vishandel) is overleden. We waren er allemaal ondersteboven van. Hij was op de toilet gevallen en moest met een gebroken heup worden opgenomen in het ziekenhuis en daar kreeg hij er nog een dubbele longontsteking overheen dus je begrijpt wel dat dat hem allemaal fataal is geworden. Ja, Ineke ook hier gebeuren toch trieste dingen. Dit hoort bij het leven.

    Ik wil toch met een ander verhaal eindigen: Jantje zei tegen zijn vader en moeder, wanneer krijg ik nou een zusje of een broertje ik voel me vaak alleen, ja, en Jantje bleef dagen zeuren waarop zijn vader er genoeg van kreeg en hem op een dag zaadjes in zijn hand gaf en zei, strooi dit maar in de tuin en dan moet je dit een paar dagen goed in de gaten houden en wie weet. Na een paar dagen werden Jantje met zijn vader en moeder bij de buren uitgenodigd op kraamvisite. Bij binnenkomst zei Jantje tegen de buren "als jullie maar weten dat het de zaad van mijn vader is". Oke dat was het dan Ineke vertel deze maar in Zuid-Afrika en zeg maar dat heb ik van een blanke "slechte" vrouw uit Nederland, ha, ha, ha.Doei

  • 07 Juli 2010 - 14:37

    Ria Wientjens:

    Hai Ineke,
    Ik zie dat ik nog een naamgenoot heb tussen al je reacties in...Geweldig die foto's en wat zijn die kindjes klein of ben jij nu zo groot. tot gauw liefs Ria

  • 07 Juli 2010 - 19:53

    Geeske:

    Ik was even kwijt dat je al weg was maar nu toch gevonden!
    Goe zeg dat je je dromen bent waar gaan maken en geweldig wat je daar doet. Bijzonder en indrukwekkend wat je mee maakt. Ik zie het er nog van komen dat een hele groep uit HB een hospice in een afrikaans land begint!
    Alle goeds en veel succes, liefs, Geeske

  • 08 Juli 2010 - 11:06

    Lidy:

    Hoi Ineke,

    We zijn net 3 dagen terug van vakantie en ik was zooo benieuwd naar jou site; fanatastisch om te lezen wat je allemaal kan doen daar en hoe je al went aan het leven daar! Mooie foto's ook; indrukwekkend hoor! Vanaf vandaag volg ik je belevenissen dagelijks hoor! Succes en genieten he!
    Groetjes, Lidy

  • 08 Juli 2010 - 14:40

    Ger En Elly:

    Ha lieve Ien,

    Meid wat maak je veel mee. Mooie dingen maar ook, zoals jezelf zegt, schrijnende dingen. Dan hebben wij het maar goed hier in ons kleine landje. Geniet van alles want het is zo weer voorbij.

    Liefs, Ger en Elly

  • 09 Juli 2010 - 10:41

    Moniek:

    Hallo Ineke
    Wat leuk om jou zo te volgen. Wat een belevenis. leuk dat we door de foto's een beetje een beeld krijgen.
    groet
    Moniek

  • 10 Juli 2010 - 18:30

    Ria (sportmaatje):

    Hoi Ineke, wat leuk om je verhalen te lezen! Ik vind het echt heel knap van je!! Ik blijf je site volgen :-)
    Groetjes Ria

  • 11 Juli 2010 - 12:46

    Anita Wientjes:

    Waar zit je nu precies ?? Zullen we nog wel lezen als je het maar naar je zin hebt.Heb even tijd om jou nog een lettertje te sturen. Ga je vanavond ook kijken naar Nederland-Spanje. Nou, ik wel hoor, ik vindt het bere spannend worden. Hoop natuurlijk dat Oranje met de beker naar huis gaat maar ik ben er toch een beetje bang voor want vlak Spanje ook niet uit. Ineke hou je goed he !!
    krijg lieve groetjes Anita

  • 12 Juli 2010 - 15:54

    John:

    Hi mop

    Als het goed is kun je weer foto's uploaden ben benieuwd en ook
    de groeten van Peter waar ik nu ben.
    manneke

  • 12 Juli 2010 - 15:57

    Mieke:

    Hoi Ineke,

    in de tijd dat ik weg was vaak aan je gedacht en...was benieuwd en nieuwsgierig naar jouw belevenissen en nu dus je verslagen gelezen en je mooie fotoos gezien!
    Indrukwekkend wat je allemaal doet, ziet en meemaakt. Ik kijk uit naar verdere berichten!Groetjes Mieke

  • 12 Juli 2010 - 17:08

    Fem:

    Hoi Ineke
    wat is het toch leuk om elke keer een indruk van jouw ervaringen te zien, zo te zien wordt het savond ook al aardig koud, wel je hebt het ook al meegemaakt dat "we" geen goud hebben gewonen, wat was de reactie daar!!! Annetta en ik had zaten in Ahoy en zagen daarna nog Stevie Wonder, geweldig,ook niet na te vertellen wat je dan beleef, net niet zo'n wonder als wat jij nu beleef.
    heb het goed daar doeiii

  • 12 Juli 2010 - 17:41

    Wendy:

    Ha Ineke,
    Wat leuk om te te kunnen volgen zo ver weg. Volgens mij maak je ontzettend veel en leuke dingen mee en kun je daar straks als je thuis bent (want dat gaat natuurlijk heel erg snel) nog heel lang van nagenieten. Wat een heerlijke koppies die kinderen, geniet ervan!
    Groetjes, Wendy (van de fysio)

  • 27 Juli 2010 - 21:30

    Carla Bohm:

    Hallo Ineke,
    Wat leuk al die berichtjes; ik lees ze hier in Spanje waar het ook behoorlijk heet en benauwd is.
    Wat maak je veel leuke en wschl ook wel niet leuke dingen mee.Een hele ervaring en heel veel goed- en nuttig werk.
    Ik hoor het nog wel uitgebreid in augustus.
    Geniet er nog van en groetjes ook van Nolly.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Gatitu

Ineke naar Kenia

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

Weer thuis

28 Juli 2010

Foto's

27 Juli 2010

Safari!

17 Juli 2010

Nieuwtjes

14 Juli 2010

Ben ik weer DEEL II foto's!
Ineke

Actief sinds 30 Maart 2010
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 36282

Voorgaande reizen:

20 Juni 2010 - 31 Juli 2010

Ineke naar Kenia

Landen bezocht: