Safari! - Reisverslag uit Gatitu, Kenia van Ineke Felen - WaarBenJij.nu Safari! - Reisverslag uit Gatitu, Kenia van Ineke Felen - WaarBenJij.nu

Safari!

Door: inekefelen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

27 Juli 2010 | Kenia, Gatitu

Lieve mensen,

Deze week heb ik weer veel gedaan. We zijn naar de slumbs geweest om voedselpaketten uit te delen, ook aan familie van Lucia, haar oma woont daar en heeft lange tijd voor haar gezorgd.
Ook zijn we naar Susan geweest, zij heeft aids en zorgde voor 7 kindren. Tot ze ziek werd, malaria kreeg, de kinderen zijn toen bij andere gezinnen onder gebracht. Susan zorgt nu nog voor 2 kinderen die ook aids hebben, het is erg triest allemaal, maar je wil niet weten wat een positief mens het is, altijd vrolijk.
Vrijdagmorgen zin we vertrokken naar Masai Mara op safari. Bij Rift valley heb je een geweldig uitzicht, het is oneindig. We hebben in een tentenkamp geslapen en we hadden onze eigen kok en guide mee, de kok is de zoon van Baboe en Cucu waar ik slaap.Vreselijk veel gezien, het was erg indukwekkend. Ook de migratie van de gnoes en zebra's gezien, alleen niet de oversteek over de Mara, was wel jammer. Het schijnt dat mn in Tanzania vuren stookt om de migratie tegen te gaan. Door de rook kunnen de dieren de krokodillen in het water niet zien en dan wachten ze tot dit voorbij is. Ik zit nu in een internetcafe in Nyeri town en we moeten nu weg. Ik zal proberen vanavond of morgen een flink aantal foto's te sturen. Dus, tot dan!
Veel liefs van Ineke

• 27 Juli 2010 - 17:20

Anja Kiefte:

goh ien,wat maak jij een hoop indrukwekkende dingen mee,voor later als je terug bent een geweldig aventuur en mooie herinneringen.gr anja

• 27 Juli 2010 - 18:20

Lily:

Als je thuis bent en je ogen dicht zult doen zul je nog de beelden terug zien. Overweldigende ervaringen om nooit te vergeten....