Nog 2 nachtjes slapen........ - Reisverslag uit Grave, Nederland van Ineke Felen - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen........ - Reisverslag uit Grave, Nederland van Ineke Felen - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen........

Door: inekefelen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

18 Juni 2010 | Nederland, Grave

Lieve allemaal,

Even bijpraten:
Over 2 dagen (de 20e)vertrek ik om 18.25u vanuit Dusseldorf naar Amsterdam, waar ik om 19.20u aankom. Vandaar vlieg ik om 20.40u,aankomst in Nairobi om 06.15u. Hopelijk staat daar dan Jackson op mij te wachten om samen met mij een ritje aan te gaan van 3 1/2 uur :)
Ik laat zo snel mogelijk horen of ik goed aangekomen ben!
En natuurlijk iedereen heel erg bedankt voor alle support, het is erg leuk dat zoveel mensen meeleven!
Liefs en tot gauw
Ineke


  • 18 Juni 2010 - 08:24

    Anja Kiefte:

    lieve ineke,heel goede reis gewensd en ik blijf je volgen gr anja

  • 18 Juni 2010 - 08:29

    Peter V G:

    Wat een leuke site, hiermee is de ris begonnen. Een droom in vervulling. blijg je volgen.

  • 18 Juni 2010 - 08:30

    Peter V G:

    voor de goede lezer, ris = inderdaad reis en blijg is jawel blijf. sorry, net wakker.

  • 18 Juni 2010 - 08:49

    Siobhan:

    nu is het eindelijk zover! een hele goede reis, geniet ervan.. en tot over 2 weken
    xx liefs

  • 18 Juni 2010 - 08:52

    Monique Van B:

    lieve Ineke,

    Brr, leuk en spannend!
    Heb het goed daat en ik volg je op afstand!
    liefs

  • 18 Juni 2010 - 10:12

    Jacolien:

    Ik wens je een heel goede tijd!


  • 18 Juni 2010 - 14:07

    Fem:

    Hallo Ineke
    wij zijn weer terug uit Zeeland, en het heerlijk gehad, ik hoop dat je heerlijk zult genieten van al wat je mee zal maken, goede reis

    lieve groet Fem

  • 18 Juni 2010 - 18:52

    Margreet:

    Ja meis..nu moet je er dus echt bijna aan geloven, je man, je huis en je haard ga je voor een paar weekjes inruilen voor een vast heel bijzondere en positieve ervaring!
    In ieder geval zal ook ik je met veel interesse en betrokkenheid volgen!
    Graag tot een eerste berichtje uit Kenia!
    Lieve Groet, Margreet.

  • 18 Juni 2010 - 19:21

    Mariette:

    Hoi Ien, veel succes met de laatste voorbereidingen. Goede reis en tot mails.
    Ben reuze benieuwd hoe je het daar zult hebben!
    Groetjes Mariette

  • 19 Juni 2010 - 09:55

    Han :

    Ha Ien
    Nu is het nog maar 1 nachtje slapen!!Voor morgen wensen Jan en ik je een voorspoedige reis en we houden contact.

    Veel liefs
    Han

  • 19 Juni 2010 - 10:05

    `maike:

    lieve Ineke,
    Een hele goede reis en kom weer veilig terug, Ik zal al je belevenissen met belangstelling blijven volgen.
    groetjes
    Maike

  • 19 Juni 2010 - 12:52

    Mieke:

    Nu je vertrek zo dichtbij komt wil ik je morgen een hele goede reis toewensen, Ineke.
    Het ga je goed daar en ik kijk uit naar je belevenissen en indrukken!
    Groetjes,
    Mieke.

  • 19 Juni 2010 - 13:50

    Piet En Greet:

    Goede vlucht, goede aankomst...laat het grote genieten maar beginnen. Groetjes en liefs..Piet en Greet

  • 19 Juni 2010 - 15:24

    Little Sis Annetta:

    jaa big sister,het gaat beginnen,nog even en je bent daar waar je zo graag wilt zijn.
    Een goede reis en ik blijf je volgen en mailen.

    Liefs Annetta

  • 19 Juni 2010 - 18:35

    Ger En Elly:

    Lieve Ien,

    En ineens is het dan bijna zover. Dan merk je dat de tijd is omgevlogen. We wensen je een hele goede reis en een geweldige tijd in Kenia. Dat je dromen uit mogen komen. Heel veel succes! We zullen je blijven volgen.

  • 19 Juni 2010 - 19:27

    Lily:

    Ien,

    Goede reis! en laat horen als je aangekomen bent.

    Liefs Lily

  • 22 Juni 2010 - 08:48

    John Felen:

    Zo meid
    Gelukkig al aangekomen en gelijk vriendelijk ontvangen.
    Gewoon volop genieten en maak er wat moois van

  • 22 Juni 2010 - 10:44

    Tessa:

    Hi Ineke!!!

    Hoe was je vlucht en je aankomst? Heb je al een Keniaans nr, heb je wel al gsmst op je Nl nr maar weet niet of die aankomen! Heel veel plezier!!! Liefs Tessa

  • 22 Juni 2010 - 14:31

    Leny En Louis :

    Hoi Ineke,

    Inmiddels onderweg en dus je droomreis aan het vervullen!
    Veel geluk en een voorspoedige tijd!

    Liefs Louis en Leny

  • 23 Juni 2010 - 19:51

    Han :

    Ha Ien

    Goed om te lezen dat je op je plekje in Kenia bent.Ben je inmiddels een beetje uitgerust van de reis? Geniet ervan joh,waar je zolang naar toegeleefd hebt gebeurt nu!

    veel liefs ,je zusje Han

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grave

Ineke naar Kenia

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

Weer thuis

28 Juli 2010

Foto's

27 Juli 2010

Safari!

17 Juli 2010

Nieuwtjes

14 Juli 2010

Ben ik weer DEEL II foto's!
Ineke

Actief sinds 30 Maart 2010
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 36281

Voorgaande reizen:

20 Juni 2010 - 31 Juli 2010

Ineke naar Kenia

Landen bezocht: