Het schiet al op...... - Reisverslag uit Grave, Nederland van Ineke Felen - WaarBenJij.nu Het schiet al op...... - Reisverslag uit Grave, Nederland van Ineke Felen - WaarBenJij.nu

Het schiet al op......

Door: inekefelen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

13 Mei 2010 | Nederland, Grave

Lieve mensen,

Bedankt voor jullie mooie wensen!
Ik ben al druk bezig met het bij elkaar zoeken van spullen die ik mee wil nemen. Over 38 dagen ben ik bijna op weg naar Dusseldorf...

Liefs
Ineke

  • 13 Mei 2010 - 11:45

    Mariette:

    Ja het gaat hard nu Ineke.
    Ik hoop je voor je vertrek nog even te spreken!

  • 13 Mei 2010 - 20:50

    Maria:

    hoi ineke,
    hoop je nog te zien voor je gaat! ik zal je verslagen met veel belangstelling lezen.
    goede reis
    groetjes maria

  • 15 Mei 2010 - 15:27

    Nel:

    Hoi Ineke
    Net terug uit P.
    Nog even zowel voor jou als voor ons. neemt niet weg dat ik best even om de hoek wil kijken als je daar bent
    we houden kontakt
    Liefs Piet en Nel

  • 17 Mei 2010 - 10:05

    Nikay (zoonlief 2):

    Moeders!

    Het eerste bericht is een feit, maar ik denk dat ik je nog wel zie voordat je op reis gaat! Ik moet namelijk toch af en toe groenten eten thuis! :)

  • 17 Mei 2010 - 16:32

    Anneke Oxener:

    Ha die Ineke,
    Zo meid wat een avontuur ga je aan, geweldig hoor, ben benieuwd naar je ervaringen en volg ze graag, veel succes en plezier met de voor bereidingen, warme groet
    anneke ox

  • 02 Juni 2010 - 12:52

    Bernadien:

    ga je zeker volgen en hoop dat je een goede tijd hebt daar.

  • 04 Juni 2010 - 18:39

    Wendy:

    Hoi Ineke,
    Wat een avontuur, leuk zeg! Ik ga je zeker volgen. Heel veel plezier en succes nog met de laatste voorbereidingen.
    Groetjes, Wendy (kalorama)

  • 05 Juni 2010 - 17:21

    Anita Wientjes:

    Hallo Ineke,
    verloopt de reis naar wens? I hope so!!
    Toi,toi,toi

    Groetjes Anita

  • 06 Juni 2010 - 08:35

    Margreet:

    Ha die Ien!

    Ja, meis..nu nog maar 15 nachtjes slapen en dan..!!Vind het zo geweldig dat je dit avontuur aangaat, wens je dan ook alle succes en vergeet niet alles heel bewust in je op te nemen en te genieten van elk moment!
    Fijn dat je nog even tijd had om een bakkie te halen en graag tot een volgende berichtje..

    Liefs, Margreet

  • 07 Juni 2010 - 19:09

    Anja Kiefte:

    spannend ineke,ik zie je nog hoop ik voor dat je gaat.alvast heel veel plezier en ik lees je verslagen met belangstelling toi,toi, toi

  • 13 Juni 2010 - 21:35

    José V.d. Geijn:

    Lieve Ineke, Nog een paar dagen werken en dan is het zover! Ik wens je een hele goede reis en ontzettend veel plezier, geluk, succes en een mooie tijd. Pas goed op jezelf en kom gezond en veilig weer thuis! Ik volg je met belangstelling! Lieve groet,
    José

  • 14 Juni 2010 - 21:11

    Tiny Graafland:

    Hallo Ineke,nog 6 nachtjes slapen....
    Ben je al zenuwachtig??
    spannend,hoor!!
    Maar ook ik ga je volgen en op die manier met je mee reizen!!
    Heb een goede reis en ik kijk nu al uit naar je eerste verhaal!! Maak er iets moois van zodat je er een fijne herinnering aan over houdt!!
    liefs Tiny

  • 15 Juni 2010 - 06:30

    Corine:

    Hoi Ineke, even testen of het werkt....
    Ik heb het je zondag al gezegd, maar ik wil je een hele goede en fijne tijd toewensen!!!
    Ik volg je in ieder geval. Groetjes!!!

  • 15 Juni 2010 - 07:06

    Wil:

    Hallo Ineke,
    Het uur nadert,dat jouw hartewens uitkomt.
    Vergeet niet ook te genieten en te ontspannen tijdens deze zelf opgelegde taak.
    Heel veel liefs en toi,toi,toi!
    Wil.

  • 17 Juni 2010 - 16:38

    Jan Dongen:

    Hoi Ineke,

    Ik wil je heel veel succes wensen in Kenia.
    Geniet van je verblijf daar.
    Ik zie je verslagen met belangstelling tegemoet.

    groet, Jan

  • 18 Juni 2010 - 07:25

    Ria:

    Ha die Ien,
    Vanmiddag kom ik je nog gauw even knuffelen als je in de Afrikaanse "verf" zit.....liefs Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grave

Ineke naar Kenia

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

Weer thuis

28 Juli 2010

Foto's

27 Juli 2010

Safari!

17 Juli 2010

Nieuwtjes

14 Juli 2010

Ben ik weer DEEL II foto's!
Ineke

Actief sinds 30 Maart 2010
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 36279

Voorgaande reizen:

20 Juni 2010 - 31 Juli 2010

Ineke naar Kenia

Landen bezocht: