Nog 81 dagen - Reisverslag uit Grave, Nederland van Ineke Felen - WaarBenJij.nu Nog 81 dagen - Reisverslag uit Grave, Nederland van Ineke Felen - WaarBenJij.nu

Nog 81 dagen

Door: inekefelen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

31 Maart 2010 | Nederland, Grave

Over 81 dagen vertrek ik, het lijkt nog lang, maar de tijd gaat snel!

  • 02 April 2010 - 07:42

    John Felen:

    Kei goed meid, Beter laat dan nooit.
    Zo zie je dus toch dat je alles kunt doen wat je altijd had willen doen, als je maar doorzet

  • 13 April 2010 - 14:40

    Robert (je Broertje):

    Ien,
    Klasse dat je dit doet. Ik ga het zeker allemaal volgen. Je zult daar ook geen leuke dingen meemaken met al die armoede,maar ik wens je toch ook veel plezier

  • 13 April 2010 - 16:24

    Little Sis,Annetta:

    ha ien,

    Goed hoor eindelijk je droom kunen verwezelijken,alvast veel voorplezier en je bent zo verkocht door en verknocht aan de kinderen.

  • 13 April 2010 - 17:17

    Fem:

    dank je voor je mail, ziet er zeer proffie uit en ook heel avontuurlijk, tof van je dat je dit gaat doen, nog 81 dagen, wel ik tel ze met je af.

  • 13 April 2010 - 18:58

    Anja Kiefte:

    wat goed van jou alvast veel plezier met de voorbereidingen

  • 13 April 2010 - 19:22

    Louis Nieuwkoop:

    trots op je

  • 14 April 2010 - 20:02

    Wim:

    Hoi Zus !

    Leuke website...ben straks erg benieuwd naar je (reis)ervaring en foto"s in het verre Kenia.Harstikke goed dat je dit gaat doen !

    groet, Wim

  • 15 April 2010 - 09:04

    Lily:

    Spannend allemaal! Ik wens je veel sterkte met het grote contrast van culturen. Veel liefde voor de kinderen. Het zal idd niet makkelijk zijn Ien maar ik hoop dat je een mooie ervaring rijker zult zijn.
    Super dat je dit aan gaat.
    Ik blijf je volgen....

  • 15 April 2010 - 18:54

    Ria Wientjens:

    Ha die Ien!!! Geweldig om je droom waar te maken!! Je leven zal zeker anders zijn na deze ervaring. Top en ik blijf je volgen. Tot gauw in de sauna!!! liefs en een dikke knuffel van mij

  • 08 Mei 2010 - 21:22

    Pluis V.d.vEn:

    Ineke, geweldig om iets te doen wat je altijd al wel gewild hebt.
    En daarbij naar een land waar je komst zeker op prijs gesteld wordt.
    je kunt met je warme betrokkenheid zeker iets voor deze kinderen betekenen.
    Ik zeg maar; aandacht vanuit liefde gegeven is waardevol en zal het vertrouwen in de ander doen groeien.
    Veel succes, een lieve groet Pluis

  • 10 Mei 2010 - 06:40

    Halima:

    Beste Ineke,

    Wat fantastisch! De weeskinderen in Kenia hebben jouw liefde erg hard nodig. Met jouw komst zullen de gezichtjes van de kinderen stralen en kunnen ze, al is het misschien maar voor even,hun zorgen vergeten.Heel veel succes in Kenia. Het zal emotioneel wel zwaar worden, maar het is ook ontzettend dankbaar werk.

    Groetjes,
    Halima

  • 10 Mei 2010 - 11:36

    Siobhan:

    Alvast een hele goede reis!
    En ik zie je in Kenia;)

    Tot gauw! xx

  • 10 Mei 2010 - 12:38

    Francis:

    Hey die Ineke,
    Het zal ongetwijfeld een rijke ervaring worden. Ik ben zeer benieuwd en ga je volgen.
    Tot morgen ;-P
    Groetjes, Francis

  • 10 Mei 2010 - 17:02

    Ellen Erren:

    Hoi Ineke, Wat leuk dat je deze reis gaat ondernemen. Ik volg je op de voet en ik ben hartstikke trots op je.
    Doei Doei

  • 13 Mei 2010 - 06:22

    Schoonzus Wil:

    Fantastisch: Dat jij je droom kunt verwezenlijken.
    Ben heel benieuwd naar je ervaringen.
    Hoop dat je net zo enthousiast terugkomt,als dat je gaat

  • 13 Mei 2010 - 06:43

    Marja Beerens:

    Lieve Ien,
    Het is zo bijzonder wat je gaat doen. Ik ga je zeker al die tijd dat je in Kenia bent volgen. Ik vind je een kanjer!!
    Liefs,
    Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grave

Ineke naar Kenia

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

Weer thuis

28 Juli 2010

Foto's

27 Juli 2010

Safari!

17 Juli 2010

Nieuwtjes

14 Juli 2010

Ben ik weer DEEL II foto's!
Ineke

Actief sinds 30 Maart 2010
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 36283

Voorgaande reizen:

20 Juni 2010 - 31 Juli 2010

Ineke naar Kenia

Landen bezocht: