Foto's - Reisverslag uit Gatitu, Kenia van Ineke Felen - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Gatitu, Kenia van Ineke Felen - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: inekefelen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

28 Juli 2010 | Kenia, Gatitu

Lieve allemaal,

Nog twee dagen hier en dan vertrek ik alweer. Vrijdagnacht moeten we ongeveer om 2 uur 's-nachts weg en tegen 8 uur 's-morgens vertrek ik uit Nairobi en kom, als het goed is, je weet wel, Keniaanse tijd, ha ha, zaterdagmiddag rond een uur of vier op Schiphol aan. Zal wel moeilijk zijn om afscheid te nemen van iedereen. Mijn bedoeling is om op frites met worstjes te trakteren en fruitsalade na. Dus 's-middags nog even naar de markt. 's-Avonds ga ik de kinderen dan naar bed brengen en afscheid nemen.
De schommel is klaar, er is door Jackson
INEKE EXPRESS opgeschilderd, erg leuk.
Bijgaand een stel foto's en waarschijnlijk is dit ook mijn laatste berichtje vanuit Kenia. In Nederland stuur ik nog een berichtje.
Veel liefs allemaal en alvast heel erg bedankt voor jullie interesse, ik heb het erg op prijs gesteld!


  • 28 Juli 2010 - 10:31

    Jacolien:

    Wat is dat snel gegaan!
    Zal wel weer wennen zijn, terug naar Nederland.
    Goede reis!
    Groetjes!

  • 28 Juli 2010 - 15:31

    Hannie En Cees:

    Super Ien die foto's. Tijd vliegt. Geniet van je laatste dagen.

    GRZ

  • 28 Juli 2010 - 15:58

    Jeannette:

    Je hebt toch nog veel wilde dieren gezien. Super en wat een leuke foto's.Helaas zit het er bijna op. Ik zie je weer in Grave. groetjes en goede reis.

  • 28 Juli 2010 - 17:18

    Fem:

    tjee, je komt al weer terug, ik heb echt het gevoel dat je je daar thuis begon te voelen.
    jij bedankt voor de indrukken die ik van je mocht lezen,en de leuke foto's
    goede reis terug

  • 28 Juli 2010 - 17:23

    Margreet:

    Goh, Ien het zit er nu echt alweer bijna op! Wat vliegt de tijd..Heb weer genoten van je verhaal mét de prachtige bijgaande foto's! Ja, Afrika heeft vele gezichten..enerzijds die prachtige natuur, de dieren en anderzijds die afschuwelijke armoede met de daarbij horende schijnende verhalen.
    Maar die schommel is prachtig!Je hebt je best gedaan..nu het afscheid (wat best impact zal hebben..) en de terug reis en dan ben je alweer terug in het oude, vertrouwde Grave..:-(? maar de herinneringe Ien, neemt niemand je meer af!
    Goed gedaan hoor en bedankt voor al je leuke verslagen en mooie foto's..Hoop je gauw weer te zien als je terug bent voor een "live verslag!" Dikke knuf van Margreet.

  • 28 Juli 2010 - 19:32

    Wim:


    Hoi Ineke,

    de laatste dagen..verwen die kinderen maar lekker met frites en worstjes !

    Mooie fotos !

    Goeie reis terug !

    groet,

    Wim

  • 28 Juli 2010 - 21:55

    Ger En Elly:

    Dag lieve Ien,

    Wat een mooie foto's. En wat heb je veel mee gemaakt. Ik hoop dat alle voorstellingen en dromen die je over je reis had zijn uitgekomen. Straks weer terug in het nuchtere hectische Nederland. Wat zal dat wennen voor je zijn. Maar de herinneringen neemt niemand je af.
    We wensen je een hele goede reis en tot gauw.

    Liefs Ger en Elly

  • 29 Juli 2010 - 08:23

    Peter, Scheveningen :

    Bedankt dat je mij op de hoogte hebt gehouden van je droomreis. Ik heb alles gelezen en de foto's bekeken. Prachtig hoor. Wel, aan alles komt een eind en ook aan deze reis. Ien, een goede reis naar huis en dan kun je alles nog vele malen beleven maar dan in een echte droom.

  • 29 Juli 2010 - 10:37

    Annetta:

    Ha Ien,

    Wat een mooie foto s!
    Je hebt tijdens deze periode veel indrukken opgedaan,nu afscheid nemen,wat je zwaar zal vallen,geniet ervan en neem alles goed in je op,je bent zo weer terug in nederland waar alles zo anders is als waar je bent geweest.
    Ien ,een goede terugreis en we zien elkaar in Grave.

    Liefs van je little sister.

  • 29 Juli 2010 - 16:29

    Han :

    Ha Ien

    Mooie schommel Ien en mooie foto's.En morgen weer terug naar huis,je hoofd zal wel propjevol zitten van alle indrukken die je hebt opgedaan.Sterkte met het afscheid nemen!
    Goede reis morgen!!

    Veel liefs
    Han

  • 29 Juli 2010 - 18:16

    Marianne:

    Hoi Ineke,

    Jammer dat je tijd erop zit in Kenia, zelfs voor mij! Heb namelijk ontzettend genoten van je indrukwekkende reisverslag en de geweldige foto's. Maar... zie er toch ook naar uit om weer lekker bij te kletsen. Een hele goeie terugreis en tot gauw!

  • 30 Juli 2010 - 06:09

    Lily:

    Dank dat je ons op de hoogte hebt gehouden. Ik vond 't ontzettend leuk je te volgen. Mooie foto's van de Safari. De doornen van het leven kunnen steken, sterkte met adscheid nemen! Een goede reis terug op naar Klompenland. Liefs Lily x

  • 30 Juli 2010 - 08:18

    Geeske:

    Geweldige foto's Ineke!

    Sterkte met afscheid nemen en een hel goeie terugreis!
    Tot ziens in het hospice, horen we vast nog heel wat meer!
    Groet, geeske

  • 30 Juli 2010 - 18:20

    Ellen Erren:

    Hoi Ineke,

    Ik zit door al je foto's te bladeren en wat geweldig dat je dit gedaan hebt. Ik ben trots op je. Ik kan me voorstellen dat je de mensen daar met veel heimwee achterlaat. En wat zal het ook weer wennen zijn in nederland. De rest van je leven zal anders zijn met deze ervaring in je rugzakje. Lieve groetjes Ellen

  • 31 Juli 2010 - 11:48

    Lidy:

    Hoi Ien,

    Dit lees je natuurlijk pas als je thuis bent..je zit nu in het vliegtuig en hebt afscheid genomen van het land en de mensen waar je misschien wel een beetje van bent gaan houden...Wat een prachtig verslag en prachtige foto's, we konden echt meeleven zo! Fantastisch dat je dit gedaan hebt, je kan trots zijn op jezelf! Het zal niet meevallen weer om te schakelen naar deze westerse maatschappij waar heel andere normen en waarden belangrijk zijn...Tot snel ziens!!!

  • 01 Augustus 2010 - 15:10

    Anita:

    Hallo Ineke,
    Heb je laatste reisverslagen gelezen en foto's bekeken. Kunt wel nagaan dat je heel veel hebt meegemaakt en indrukken hebt opgedaan, wat een ervaring zeg ! Het was natuurlijk moeilijk afscheid nemen maar ja, thuis wordt je weer met open armen ontvangen, heerlijk toch. Eerst bijslapen en dan komen de verhalen los je raakt volgens mij niet uitverteld. Zie je gauw !! Krijg lieve groetjes van Anita

  • 02 Augustus 2010 - 23:08

    Hugo En Angelle:

    Dag Ineke,

    Wij hebben zojuist jouw waarbenje site gevonden en genoten van je avonturen, klinkt erg goed allemaal. Daar gaat onze volgende reis dan maar naartoe :D Het is wel gezelliger voor mijn ouders dat je weer thuis bent haha..

    Groetjes Hugo en Angelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Gatitu

Ineke naar Kenia

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

Weer thuis

28 Juli 2010

Foto's

27 Juli 2010

Safari!

17 Juli 2010

Nieuwtjes

14 Juli 2010

Ben ik weer DEEL II foto's!
Ineke

Actief sinds 30 Maart 2010
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 36235

Voorgaande reizen:

20 Juni 2010 - 31 Juli 2010

Ineke naar Kenia

Landen bezocht: